Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Výzkum zákazníků

Kvantitativní a kvalitativní výzkumy – tržní pozice, růstové strategie, spokojenost a chování zákazníků

  • Výzkum tržních příležitostí (analýza strategického potenciálu a nedostatků)
  • Výzkum chování zákazníků/spotřebitelů (preference, postoje, hodnocení produktů, cenová citlivost aj.)
  • Výzkum maloobchodu
  • Studie spokojenosti a loajality zákazníků
  • Test-shopping (nezávislé testování obchodních řetězců)

Metodické nástroje výzkumu trhu

  • Diskuzní skupiny
  • Hloubkové rozhovory
  • Mystery/test shopping
  • Terénní průzkum
  • Výzkum maloobchodu

Odborné kapacity a předpoklady

    • Síť školených tazatelů v České republice, Slovensku, Polsku, Rusku aj.
    • Důsledná kontrola kvality
    • Výběr respondentů standardními postupy
    • Zpracování dat standardními nástroji (vč. softwaru SPSS)
    • Závěrečná zpráva v tištěné a/nebo elektronické verzi
    • Prezentace a interpretace dat a výsledků v podobě tabulek a grafů

Prosíme, sdělte nám své požadavky a my připravíme konkrétní návrh a cenovou nabídku.