Strategické studie trhu
- Od krátkých souhrnných informací po obsáhlé detailní analýzy zahraničních trhů
- Vždy přesně uzpůsobené podle požadavků a cílů klienta pro export a marketing
Metodika
Základní průzkum (desk research), interview s experty a klíčovými hráči, statistika, databáze firem, analýza distribuční sítě, konkurence, sektorové organizace, akce a média, průzkum v terénu aj.
Časový rámec
Cca 4-10 týdnů
Výstupy
Profesionální studie domácího či zahraničního trhu vč. strategických doporučení a konkrétních obchodních příležitostí pro prodej, nákup, export, marketing; obvykle 30-150 stran.
Rozsah
- Velikost a potenciál trhu
- Rozbor konkurence
- Struktura distribuční sítě
- Potenciální odběratelé a obchodní partneři
- Analýza konkurenčních produktů
- Chování a preference zákazníků
- Trendy a růstové faktory
- Právní rámec
- Možnosti propagace (média, veletrhy aj.)
- Detailní profily vybraných firem
- Strategická doporučení a hodnocení
Cena
Cena strategické studie trhu je vždy stanovena fixní částkou závisející na povaze a rozsahu každého projektu a našem odhadu časové náročnosti jeho zpracování. Nejčastěji se jedná o částku v řádu desítek tisíc korun za jednu zemi.
Obvykle studie trhu vyžadují od 3 do 20 dní čistého času našeho konzultanta, a přibližně ve stejném poměru se také liší jejich ceny – v rozmezí od několika desítek tisíc až po šestimistné hodnoty u rozsáhlých studií nebo při pokrytí více zemí či náročnějších trhů.
Prosím, sdělte nám své požadavky a my připravíme konkrétní návrh a nabídku na průzkum vybraného trhu ve Střední a Východní Evropě, Západní Evropě, Skandinávii, Severní Americe, Jižní Americe či vybraných zemích Asie. Naším pravidlem je nabídnout každému klientovi nákladově efektivní řešení, které zajistí maximálně kvalitní výstupy dle individuálních potřeb.