Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Strategické studie trhu

  • Od krátkých souhrnných informací po obsáhlé detailní analýzy zahraničních trhů
  • Vždy přesně uzpůsobené podle požadavků a cílů klienta pro export a marketing

Metodika průzkumu trhu

Základní průzkum (desk research), interview s experty a klíčovými hráči, statistika, databáze firem, analýza distribuční sítě, konkurence, sektorové organizace, akce a média, průzkum v terénu aj.

Časový rámec

Cca 4-10 týdnů

Výstupy

Profesionální studie domácího či zahraničního trhu vč. strategických doporučení a konkrétních obchodních příležitostí pro prodej, nákup, export, marketing; obvykle 30-150 stran.

Oblast pro průzkum trhu

  • Velikost a potenciál trhu
  • Rozbor konkurence
  • Struktura distribuční sítě
  • Potenciální odběratelé a obchodní partneři
  • Analýza konkurenčních produktů
  • Chování a preference zákazníků
  • Trendy a růstové faktory
  • Právní rámec
  • Možnosti propagace (média, veletrhy aj.)
  • Detailní profily vybraných firem
  • Strategická doporučení a hodnocení

Cena

Cena strategické studie trhu je vždy stanovena fixní částkou závisející na povaze a rozsahu každého projektu a našem odhadu časové náročnosti jeho zpracování. Nejčastěji se jedná o částku v řádu desítek tisíc korun za jednu zemi.

Obvykle studie trhu vyžadují od 3 do 20 dní čistého času našeho konzultanta, a přibližně ve stejném poměru se také liší jejich ceny – v rozmezí od několika desítek tisíc až po šestimistné hodnoty u rozsáhlých studií nebo při pokrytí více zemí či náročnějších trhů.

Prosím, sdělte nám své požadavky a my připravíme konkrétní návrh a nabídku na průzkum vybraného trhu ve Střední a Východní Evropě, Západní Evropě, Skandinávii, Severní Americe, Jižní Americe či vybraných zemích Asie. Naším pravidlem je nabídnout každému klientovi nákladově efektivní řešení, které zajistí maximálně kvalitní výstupy dle individuálních potřeb.